Με την τελευταία γενιά της 911 GT3 R, η Porsche αποκαλύπτει ένα νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Η νέα πρόταση για τη σειρά GT3 βασίζεται στην τρέχουσα γενιά 992 και θα είναι έτοιμη να αγωνιστεί στην αρχή της σεζόν του 2023.
Η ανάπτυξη ξεκίνησε το 2019. Δόθηκε προτεραιότητα στην περαιτέρω βελτίωση της ικανότητας οδήγησης για επαγγελματίες και ερασιτέχνες οδηγούς. Η Porsche Motorsport προσφέρει τη νέα 911 GT3 R στην τιμή των 511.000 ευρώ συν ΦΠΑ στη Γερμανία. Η λίστα περιλαμβάνει και προαιρετικό εξοπλισμό.
Στον πυρήνα του νέου αγωνιστικού αυτοκινήτου βρίσκεται ο υδρόψυκτος flat-six κινητήρας με τεχνολογία τεσσάρων βαλβίδων και άμεσο ψεκασμό καυσίμου. Η κύρια νέα εξέλιξη είναι ο κυβισμός, όπως και η 911 RSR, η χωρητικότητα της νέας 911 GT3 R έχει αυξηθεί κατά 5% από 3.997 σε 4.194 κ.εκ. Αυτό έχει αυξήσει την μέγιστη απόδοση του κινητήρα σε περίπου 565 ίππους. Η Porsche έχει βελτιστοποιήσει την καμπύλη ροπής και ισχύος σε όλο το φάσμα στροφών.
Ο εξακύλινδρος υψηλών στροφών τα καταφέρνει χωρίς υπερσυμπίεση και κάθεται στην κλασική πίσω θέση, ενισχύοντας έτσι την πρόσφυση και το φρενάρισμα. Ωστόσο, έχει γείρει προς τα εμπρός κατά 5,5 μοίρες, δημιουργώντας μεγαλύτερη ελευθερία για τον διαχύτη κάτω από το αμάξωμα. Οι βοηθητικές μονάδες όπως ο εναλλάκτης και ο συμπιεστής κλιματισμού μετακινήθηκαν ένα μέτρο προς τα εμπρός και πιο κάτω σε ένα χώρο μπροστά από τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων, γεγονός που έχει θετική επίδραση στην ισορροπία βάρους της 911 GT3 R.
Η νέα 911 GT3 R είναι μόλις το δεύτερο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Porsche Motorsport που βασίζεται στην τρέχουσα 911 γενιάς 992 μετά το 911 GT3 Cup. Το ελαφρύ αμάξωμά με μια έξυπνη σύνθετη σχεδίαση από αλουμίνιο-χάλυβα βασίζεται στο μοντέλο παραγωγής και έγιναν σημαντικές τροποποιήσεις για την 911 GT3 R. Σχεδόν όλα τα εξαρτήματα του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από ελαφρύ άνθρακα, συμπεριλαμβανομένων των θυρών, των πλαϊνών πλαισίων κ.ά. Οι θόλοι των τροχών είναι κατασκευασμένοι από ίνες αραμιδίου.
ΑΠΕ ΜΠΕ